lördag 6 april 2019

Påsken är på G!

Snart är påsken här igen och idag visar jag fyra rätt så enkla kort
Soon it's easter and today I am showing some simple cards

 Till korten ovan har jag gjort en färgad bakgrund med färger från Paperartsy och sedan stämplat ovanpå. Jag målade med vit penna på vissa detaljer och sedan klippte jag ut dom och limmade fast på ett kort.
To the cards above I have made a colorful background with the paints from Paperartsy and then stamped on top. I filled in some details with a white pen and then I cut them out and glued them on a card.
Dessa korten har jag också gjort en egen bakgrund som kommer att komma med steg-för-steg-bilder.
Har även använt både stämpel och die från HC Design med påsktema.
These cards I have also made my own background. Pictures of how to do will come. I have used both stamp and die from HC Design with easter theme.

Material som använts till dessa kort:

Material used for these cards:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar